Ju偶 potrafimy liczy膰 po angielsku, niemiecku i po polsku a od student贸w z Hiszpanii dowiedzieli艣my si臋 wiele cennych informacji. Kto wie mo偶e na nast臋pn膮 wycieczk臋 wybierzemy si臋 w艂a艣nie tam.
W miniony pi膮tek poznali艣my losy uczni贸w Akademii Pana Kleksa. Za co mo偶emy polubi膰 Pana Kleksa. Pan Kleks posiada wiele umiej臋tno艣ci. Na pewno za troskliwo艣膰. Jest bardzo pracowity i ca艂y czas w ci膮g艂ym ruchu. Jego 艣wietn膮 cech膮 by艂o tworzenie jedzenia z kolorowych szkie艂ek. Jest bardzo weso艂y i 艣mieszny. Ma zabawne ubrania. Kleks jest bardzo punktualny i zawsze zd膮偶a na zaj臋cia. Poznali艣my jego cechy charakteru, rozwi膮zali艣my quiz dotycz膮cy lektury i uwa偶amy wszyscy zgodnie, 偶e te偶 go bardzo lubimy.
Gamifikacja-polega na u偶yciu mechanizm贸w z gier, kt贸re mobilizuj膮 do dzia艂ania, zwi臋kszaj膮 zaanga偶owanie lub zwyczajnie uprzyjemniaj膮 nudne, powtarzalne i monotonne czynno艣ci. Dzi臋ki niej dobrowolnie podejmujemy si臋 wykonania zada艅, do kt贸rych zazwyczaj sami nie umiemy si臋 zmusi膰. To co kochamy w grach, to friends, feedback and fun – przyjaciele, informacja zwrotna i zabawa. Gamifikacja nie jest jeszcze w Polsce bardzo popularna, ale coraz wi臋cej nauczycieli wykorzystuje jej elementy, tworz膮c scenariusze lekcji z uczniami. Przeczytajcie, na czym polega gamifikacja i jakie korzy艣ci dla ucznia niesie za sob膮 ten spos贸b nauczania. Cho膰 sami o tym nie wiedzieli艣my, metody gamifikacji ju偶 od lat s膮 stosowane w polskich szko艂ach. 艢wiadectwa z paskiem w starszych klasach, piecz膮tki za dobre zachowanie w m艂odszych, zdj臋cia najlepszych uczni贸w w gablocie na szkolnym korytarzu czy stare dobre kartk贸wki i wi臋ksze sprawdziany – wszystkie te elementy stanowi膮 wykorzystanie gamifik...
Komentarze
Prze艣lij komentarz